جالب است بدانید که برخی از شرکت های مطرح در دنیا گاها اقدام به طراحی دوباره ی لوگوی خود می کنند یا تغییراتی روی آن اعمال می کنند که این امر کمک می کند تا کار آنها بهتر دیده شده و دوباره به چشم بیایند. این تغییرات می توانند عوض کردن نوع فونت، اندازه ی لوگو، رنگ آن و یا تغییر کلی در شکل لوگو باشد و یا اینکه دوباره لوگو را طراحی کنند و لوگوی جدیدی به بازار ارائه کنند. در ادامه ی بحث اینکه طراحی لوگو چیست به این موضوع می رسیم که انواع لوگو چیست؟ با ما همراه باشید تا انواع مختلف لوگو را بشناسید. تجربه خدمات حرفه ای در طراحی لوگو نگار هرگز کپی برابر با اصل نیست ! طراحی حرفه ای لوگو، اختصاصا برای شما انجام می شود . ما سطح توقعات و استانداردهای شما را از برندینگ ارتقاء خواهیم داد ، به گونه ای که لوگوی شما به همراه جذب نگاه ، بین برند و مخاطب آن ، یک پل ارتباطی مستحکم برقرار نماید . در کنار زیبایی ، طرح شما را به عملکرد های تجاری نیز مجهز می کنیم تا شما پیروز بازار رقابت باشید . بیش از 15 سال سابقه فعالیت بین المللی و افزون بر 500 پروژه اجرا شده ، نماینده انحصاری گروه تبلیغاتی یونیورس امریکا در ایران و اولین مرکز تخصصی و رسمی ساخت لوگو و علائم تجاری در کشور ، دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی . گام اول : ایده پردازی خلاقانه و هوشمندانه آنالیز برند و مخاطبین هدف - تعیین اهداف ساخت لوگو تعریف فرم مناسب و پیام موثر برای نماد. گام دوم : اجرای پروژه با نهایت دقت ارائه طرح های کاملا متنوع جهت گزینش و انجام تغییرات مورد نظر. گام سوم : نهایی سازی و تحویل تکمیل طرح مطابق استانداردهای حرفه ای تحویل فایل های لایه باز در فرمت های پرکاربرد
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1